Kínálat

 Ajándékönyvek
 Akció
 Albumok
 Állatvilág, természet
 CD
 Családi mozi
 Dokumentumfilm
 Dráma
 DVD
 Egészgég, életmód, pszichológia
 Életrajz, memoár
 Erotika
 Erotikus
 Ezotéria
 Fittness & életmód
 Folyóiratok, katalógusok, magazinok
 Fotóművészet
 Gasztronómia
 Gazdaság, üzlet
 Gyermekek és szülők
 Gyermekkönyvek
 Hangoskönyv
 Hobbi
 Horror
 Idegen nyelvű könyvek
 Ifjúsági és kötelező irodalom
 Informatika, számítástechnika
 Irodalomtudomány, nyelvészet
 Ismeretterjesztés
 Játék, rejtvény, logika
 Kalandfilm
 Képeslap, poszter
 Koncert
 Krimi
 Kutya
 Lakás, otthon, kert
 Lexikon, enciklopédia
 Macska
 Magyar filmek
 Mesefilm
 Mezőgazdaság
 Műsoros kazetta
 Műszaki könyvek
 Művészet
 Naptárak, kalendáriumok
 Nyelvkönyvek,szótárak, kazetta, CD
 Orvostudomány
 Politika, társadalomtudomány
 Riport
 Romatikus
 Sci-fi, fantasy
 Sport
 Sport
 Szépirodalom
 Szoftver
 Szórakoztató irodalom
 Tankönyvek
 Tea, teázási könyvek
 Teaízesítők
 Teázási eszközök
 Térképek, atlaszok
 Természetfilm
 Természettudomány
 Thriller
 Történelem
 Történelmi
 Utazás
 Vallás, filozófia
 VHS
 Vígjáték
 Zene
 Hölgyek
 Teák
 Urak
 Vibrátor, dildó, egyéb maszturbátorok
 Ajándéktárgyak, partykellékek, játékok
 Szettek, csomagok
 Bondázs, S/M
 Szexbabák
 Síkosítók, krémek, vágykeltők, higiénia
 Óvszerek
 Cicikhez
 Nincs kategóriába sorolva
 Egyéb
 Ékszer
 Maszk, paróka
 Bútor és lakberendezési tárgy
 Film
 Egyéb

Gyakran Ismételt Kérdések

  1. Nem akarok a vásárlójuk lenni!
  2. Mikor kell / érdemes bejelentkezni a boltba?
  3. Elfelejtettem a jelszavamat...
  4. Megrendeltem?
  5. Más a megrendelő személye, mint a számlázási és/vagy a szállítási cím...
  6. Egy bizonyos terméket szeretnék beszerezni, ami nem található meg a honlapon...
  7. "Az Ön rendelésének állapota módosult"
  8. Szállítás alatt...
  9. Mikor kapom meg a megrendelt terméket?
  10. Magasnak találom a szállítási költséget...
  11. Személyes vásárlás
  12. Könyvkiadás...?
  13. Hogyan tudok leíratkozni a hírlevélről?

  1. Nem akarok a vásárlójuk lenni!
    Ha regisztrálja magát nálunk, bejelentkezik, az nem jár vásárlási kötelezettséggel.
    Ha úgy gondolja, hogy erre sem tart igényt, úgy a megadott e-mail címet kikapcsoljuk rendszerünkben.

    [[Oldal tetejére]]

  2. Mikor kell / érdemes bejelentkezni a boltba?
    ÉRDEMES:
    - ha a kiválasztott tételt bennehagyom a kosárban, és csak később döntök a vásárlás tényéről.
    - ha a kívánságlista szolgáltatását kívánja igénybe venni
    SZÜKSÉGES:
    - ha a terméket meg szeretné megvásárolni.
    FIGYELEM:
    A bejelentkezés tényéről ún üdvözlő e-mailt küldünk!

    [[Oldal tetejére]]

  3. Elfelejtettem a jelszavamat...
    Kérem, hogy az adatlapon adja meg az e-mail címét. Amennyiben Ön ügyfelünk, úgy a megadott címre elküldjük az új jelszót.

    [[Oldal tetejére]]

  4. Megrendeltem?
    Igen, akkor ha a megrendelésről tételes visszaigazolás érkezik a megrendelést követően azonnal.
    Ennek hiányában a kívánt tétel valószínüleg a "bevásárló kocsiban" van csak. Kérem, fáradjon a pénztárhoz!

    [[Oldal tetejére]]

  5. Más a megrendelő személye, mint a számlázási és/vagy a szállítási cím...
    Mindegyik lehet különböző, ennek pontosítására a megrendeléskor már lehetőség nyílik - külön-külön mindegyiket meg lehet adni.
    A szállítási, vagy a számlázási cím módosítását a megrendelést követő munkanapon még el tudjuk fogadni. Az új adatokat kérjük írásban megadni.

    [[Oldal tetejére]]

  6. Egy bizonyos terméket szeretnék beszerezni, ami nem található meg a honlapon...
    Akkor sajnos a kívánt termék nem áll rendelkezésre / éppen nem kapható nálunk / nem forgalmazzuk. Elvileg csak azokat a termékeket jelenítjük meg, amelyek szállítani is tudunk.

    [[Oldal tetejére]]

  7. "Az Ön rendelésének állapota módosult"
    Hogy miben változott, az az "Új állapot" címszó után olvasható. Magyarázatokat ld. alatta:
    Feldolgozás alatt: A kollégánk megnyitotta az Ön megrendelését, megkezdődött a megrendelés feldolgozása, illetve a kollégánk elkezdte a könyvek raktárból történő kiszedését.
    Szállítás alatt: A GLS futárszolgálat átvette a csomagot raktárunkban, és elindult az Ön által megadott szállítási cím felé. (Részletesebben ld. "Szállítás alatt")

    [[Oldal tetejére]]

  8. Szállítás alatt...
    Ez annyit tesz: A GLS futárszolgálat átvette a csomagot raktárunkban, és elindult az Ön által megadott szállítási cím felé.
    A szállítás az e-mailt követő munkanapon, munkaidőben történik.
    A kiszállítást a GLS futárszolgálat végzi. A futárszolgálatnak megadjuk az Ön telefonszámát - vész esetére, de a külön telefonos értesítés nem tartozik a feladataik közé.

    [[Oldal tetejére]]

  9. Mikor kapom meg a megrendelt terméket?
    a.) Átlagosan 5-6 munkanap, kivéve ha a megrendelt termék adatlapján más nem szerepel.
    b.) Ld. "szállítás alatt" tartalmú e-mail, és akkor a következő munkanapon.

    [[Oldal tetejére]]

  10. Magasnak találom a szállítási költséget...
    A szállítási költség a megrendelés értékétől függően sávosan változik. Az éppen érvényben lévő díjakat és feltételeket a "Szállítás, fizetés" rovatban tettük közzé.
    Ha a személyesen kívánja átvenni a terméket, ennek fetételeit is itt olvashatja.

    [[Oldal tetejére]]

  11. Személyes vásárlás
    Az ügyfélszolgálati irodában forgalmazás és árubemutatás nem történik, a Mimézis Kft. kizárólag internetes megrendeléseket szolgál ki.
    A megrendelt termékek előzetes időpontegyeztetést követően, szállítási költség felszámítása nélkül vehetőek át az irodában.

    [[Oldal tetejére]]

  12. Könyvkiadás...?
    Nem. A Mimézis Kft nem foglalkozik könyvkiadással. Cégünk a honlapon elérhető termékeket szállítói szerződései alapján jeleníti meg.

    [[Oldal tetejére]]

  13. Hogyan tudok leíratkozni a hírlevélről?
    Azon ügyfeleink, akik a regisztráció során felíratkoztak hírlevelünkre, kb. kéthetes rendszerességgel értesülhetnek újdonságainkról. A hírlevélről leíratkozni vagy írásban a hírlevél alján lévő hivatkozásnál "Leiratkozás" címen lehet, vagy az ügyféladatoknál kell átállítani a hírlevélküldés státuszát.

    [[Oldal tetejére]]


Tovább