- Nem akarok a vásárlójuk lenni!
- Mikor kell / érdemes bejelentkezni a boltba?
- Elfelejtettem a jelszavamat...
- Megrendeltem?
- Más a megrendelő személye, mint a számlázási és/vagy a szállítási cím...
- Egy bizonyos terméket szeretnék beszerezni, ami nem található meg a honlapon...
- "Az Ön rendelésének állapota módosult"
- Szállítás alatt...
- Mikor kapom meg a megrendelt terméket?
- Magasnak találom a szállítási költséget...
- Személyes vásárlás
- Könyvkiadás...?
- Hogyan tudok leíratkozni a hírlevélről?
- Nem akarok a vásárlójuk lenni!
Ha regisztrálja magát nálunk, bejelentkezik, az nem jár vásárlási kötelezettséggel.
Ha úgy gondolja, hogy erre sem tart igényt, úgy a megadott e-mail címet kikapcsoljuk rendszerünkben.
[[Oldal tetejére]]
- Mikor kell / érdemes bejelentkezni a boltba?
ÉRDEMES:
- ha a kiválasztott tételt bennehagyom a kosárban, és csak később döntök a vásárlás tényéről.
- ha a kívánságlista szolgáltatását kívánja igénybe venni
SZÜKSÉGES:
- ha a terméket meg szeretné megvásárolni.
FIGYELEM:
A bejelentkezés tényéről ún üdvözlő e-mailt küldünk!
[[Oldal tetejére]]
- Elfelejtettem a jelszavamat...
Kérem, hogy az adatlapon adja meg az e-mail címét. Amennyiben Ön ügyfelünk, úgy a megadott címre elküldjük az új jelszót.
[[Oldal tetejére]]
- Megrendeltem?
Igen, akkor ha a megrendelésről tételes visszaigazolás érkezik a megrendelést követően azonnal.
Ennek hiányában a kívánt tétel valószínüleg a "bevásárló kocsiban" van csak. Kérem, fáradjon a pénztárhoz!
[[Oldal tetejére]]
- Más a megrendelő személye, mint a számlázási és/vagy a szállítási cím...
Mindegyik lehet különböző, ennek pontosítására a megrendeléskor már lehetőség nyílik - külön-külön mindegyiket meg lehet adni.
A szállítási, vagy a számlázási cím módosítását a megrendelést követő munkanapon még el tudjuk fogadni. Az új adatokat kérjük írásban megadni.
[[Oldal tetejére]]
- Egy bizonyos terméket szeretnék beszerezni, ami nem található meg a honlapon...
Akkor sajnos a kívánt termék nem áll rendelkezésre / éppen nem kapható nálunk / nem forgalmazzuk.
Elvileg csak azokat a termékeket jelenítjük meg, amelyek szállítani is tudunk.
[[Oldal tetejére]]
- "Az Ön rendelésének állapota módosult"
Hogy miben változott, az az "Új állapot" címszó után olvasható. Magyarázatokat ld. alatta:
Feldolgozás alatt: A kollégánk megnyitotta az Ön megrendelését, megkezdődött a megrendelés feldolgozása, illetve a kollégánk elkezdte a könyvek raktárból történő kiszedését.
Szállítás alatt: A GLS futárszolgálat átvette a csomagot raktárunkban, és elindult az Ön által megadott szállítási cím felé. (Részletesebben ld. "Szállítás alatt")
[[Oldal tetejére]]
- Szállítás alatt...
Ez annyit tesz: A GLS futárszolgálat átvette a csomagot raktárunkban, és elindult az Ön által megadott szállítási cím felé.
A szállítás az e-mailt követő munkanapon, munkaidőben történik.
A kiszállítást a GLS futárszolgálat végzi. A futárszolgálatnak megadjuk az Ön telefonszámát - vész esetére, de a külön telefonos értesítés nem tartozik a feladataik közé.
[[Oldal tetejére]]
- Mikor kapom meg a megrendelt terméket?
a.) Átlagosan 5-6 munkanap, kivéve ha a megrendelt termék adatlapján más nem szerepel.
b.) Ld. "szállítás alatt" tartalmú e-mail, és akkor a következő munkanapon.
[[Oldal tetejére]]
- Magasnak találom a szállítási költséget...
A szállítási költség a megrendelés értékétől függően sávosan változik. Az éppen érvényben lévő díjakat és feltételeket a "Szállítás, fizetés" rovatban tettük közzé.
Ha a személyesen kívánja átvenni a terméket, ennek fetételeit is itt olvashatja.
[[Oldal tetejére]]
- Személyes vásárlás
Az ügyfélszolgálati irodában forgalmazás és árubemutatás nem történik, a Mimézis Kft. kizárólag internetes megrendeléseket szolgál ki.
A megrendelt termékek előzetes időpontegyeztetést követően, szállítási költség felszámítása nélkül vehetőek át az irodában.
[[Oldal tetejére]]
- Könyvkiadás...?
Nem. A Mimézis Kft nem foglalkozik könyvkiadással. Cégünk a honlapon elérhető termékeket szállítói szerződései alapján jeleníti meg.
[[Oldal tetejére]]
- Hogyan tudok leíratkozni a hírlevélről?
Azon ügyfeleink, akik a regisztráció során felíratkoztak hírlevelünkre, kb. kéthetes rendszerességgel értesülhetnek újdonságainkról.
A hírlevélről leíratkozni vagy írásban a hírlevél alján lévő hivatkozásnál "Leiratkozás" címen lehet, vagy az ügyféladatoknál kell átállítani a hírlevélküldés státuszát.
[[Oldal tetejére]]
|
|